Dieta LadyFIT, cunoscută în România datorită lui Cori Gramescu, coach de lifestyle și nutriție,  este un regim echilibrat și variat, ce poate fi implementat oricând de orice femeie. Pentru toate doamnele interesate de un mod de viață sănătos și echilibrat, Cori a creat un plan de alimentație moderat, care are rezultate bune dacă este combinat cu 2-4 antrenamente pe săptămână.

lily-banse-365344-unsplash

Ce presupune  Dieta LadyFIT?

Dieta LadyFIT înseamnă o îmbunătățire a alegerilor alimentare, în primul rând. Femeile care optează pentru această dietă devin mai conștiente de ceea ce mănâncă și învață să-și organizeze mai bine alegerile de lifestyle. Cele care au ca obiectiv slăbirea și urmează planurile personalizate de Cori Gramescu, slăbesc în medie 3,5 kg pe lună.

Este un program echilibrat, diversificat, în care se regăsesc toate grupele alimentare. „Mâncați cu moderație, fără a vă înfometa, nu reduceți cantitatea de legume de la masă și beți cel putin 2.5 litri de apă pe zi. Preparatele trebuie gătite dietetic, la temperatură mică și folosind maxim o lingură de ulei la fiecare masă principală”, recomandă Cori.

Meniu pentru fiecare zi a săptămânii

Cori Gramescu, coach de lifestyle și nutriție, propune un meniu pentru fiecare zi a săptămânii. Acesta include micul dejun, gustarea de dimineață, prânzul, gustarea de seară și cina.

MICUL DEJUN
În dieta LadyFIT este recomandat să mâncați fiecare masă principală, să beți cafeaua așa cum vă place și să beți înainte de micul dejun un pahar mare sau chiar două de apă.
V1: 150 g iaurt natur (max 2% grăsime)  cu 4 linguri fulgi de ovăz  sau fulgi de hrișcă sau fulgi de mei și o piersică tăiată cuburi
V2: omletă dintr-un ou și un albuș, o mână de baby spanac, 1/2 ardei și o rondea de orez, 5 roșii cherry
V3: 100 g grătar rece de curcan/pui grill cu 5 roșii cherry, 1/2 ardei și un finn crisp/ o rondea de orez
V4: 3 felii de telemea hochland light cu ardei, 5 roșii cherry, 1/3 avocado, un ou fiert, un finn crisp/ o rondea de orez
V5: 5 linguri fulgi de porumb/hrișcă/muesli cu o cană de sana/kefir
V6: o lingură de  hummus/guacamole/zacuscă/salată de vinete, un ardei, 5 roșii cherry, un finn crisp/ o rondea de orez
V7: 50 g grătar rece, o lingură zacuscă sau hummus sau guacamole sau salată de vinete, 5 cherry, un castravete.

monika-grabkowska-513682-unsplash

GUSTAREA DE DIMINEAȚĂ
Dacă vă e foame, în această dietă puteți opta pentru orice fel de ructe de toamnă, atâta vreme cât nu depășiți un fruct la gustare.
V1: un iaurt grecesc 2% grasime cu un finn crisp/ o rondea de orez
V2: un măr copt cu nuci și scorțișoară sau un cub mai zdravăn de dovleac copt
V3: un măr  sau o gutuie sau 10-15 boabe de strugure
V4: o lingură de hummus, un castravete și un finn crisp/ o rondea de orez.

PRÂNZUL
Dacă, în timp ce vreți să țineți dietă, aveți probleme cu mâncarea de la cantină, puteți oricând cere să vi se scurgă sosul și astfel reduceți o bună parte din caloriile inutile.
V1: un dovlecel la grătar sau o salată verde asortată cu 1/4 piept de pui la grătar
V2: 150 g carne de vită la cuptor  cu 200 g sautee de morcov și mazăre
V3: 150 g păstrăv/ton/somon/file de biban la grătar cu conopidă la abur și un morcov sautee, o rondea de orez
V4: supă-cremă de linte/roșie/dovleac/perișoare/pui/vită/fasole uscată , 2 finn crisp
V5: 200 g legume sautee (ardei, dovlecel, vânătă, fasole, spanac, sparanghel sau broccoli ori conopidă, la alegere) , 150 g mușchiuleț de porc/ mușchi de vită/pulpă de curcan la cuptor
V6: 150 g pulpă de curcan la cuptor cu legume grill (ardei, vânătă, dovlecel, roșie, ceapă), 2 finn crisp
V7: 150 g mușchi de vită la grătar cu garnitură de 200 g  spanac sau broccoli, o felie de pâine neagră.

GUSTAREA DE SEARĂ
În dietă nu e obligatoriu să aveți 5 mese, dar dacă vă e din când în când foame, aveți oricând la îndemână și gustarea de seară.
V1: un iaurt de băut, 10 migdale
V2: o cutie de cottage cheese cu ardei
V3: un măr, 15 caju.

hermes-rivera-645990-unsplash

CINA
În dietă, cina e cea mai importantă – aici se ascunde secretul succesului unui meniu de slăbire sau eșecul lamentabil al oricărui plan de dietă.
V1: 100 g ton/păstrăv/file de șalău/file de biban/file de dorada/file de somon cu 200 g mix de legume la alegere  (broccoli, conopidă, spanac, sparanghel, dovlecel, ciuperci, salată asortată)
V2: 100 g piept de curcan la grătar/cuptor cu 200 g salată asortată (roșii, ardei, castravete, ceapă, măsline, morcov ras, capere, ciuperci)
V3: 100 g pulpă de curcan/vițel  la grătar cu un dovlecel grill sau 7 linguri fasole verde păstăi sautee sau 200 g broccoli sau conopidă  și un finn crisp / o rondea de orez
V4: salată de ton: baby spanac 80 g, 5 roșii cherry, 1/2 ardei, o conservă de ton în apă, o lingură ulei de măsline/struguri  și zeamă de lămâie
V5: 100 g piept de curcan/steak de ton/peste alb slab/mușchi de vițel, 2 linguri  salată de ardei copți, o lingură de hummus, o salată verde simplă
V6: salată cu brânză: 10 g roșii cherry, 50 g telemea light, un ardei verde, un castravete, salată verde, o linguriță ulei de măsline/avocado și zeamă de lămâie sau aceto balsamico
V7: 1/4 piept de pui la grătar, 1/3 avocado sau o lingură de zacuscă sau o lingură de salată de vinete sau o lingură de guacamole, 2 roșii și un castravete.

Nu uitați: împreună cu Dieta LadyFIT trebuie să faceți și sport, fiind la fel de important ca o alimentație sănătoasă.

Anna Casian-Musteață
Sursa foto – Unsplash

Postări recomandate

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *