Health&BeautyÎn această vară “Clubul Nostru” ne-a surprins cu un eveniment select şi bine-venit în special pentru cei care nu mai ştiu ce să facă pentru a fi mulţumiţi de propriul corp. La cea de-a doua întrunire organizată la “Sala de Aur”, invitată a fost celebra nutriţionistă Mihaela Bilic. Doctoriţa  Mihaela Bilic este cea care are grijă de siluetele multor vedete din România, Mihaela Rădulescu, Paula Seling, Andreea Berecleanu, Oana Cuzino, Andreea Raicu sau Loredana Groza fiind cele care recunosc de fiecare dată implicarea Mihaelei Bilic în “transformările” prin care au trecut de-a lungul ultimilor ani.

Medic specialist în diabet şi boli de nutriţie, Mihaela Bilic este o adevărată comoară petru cei care vor să slăbească, dar şi pentru cei care s-au hotărât să  adopte o alimentaţie corectă.

“În spatele acestei carierei mele se ascund ani de muncă şi o mulţime de cursuri de specializare în întreaga lume.” – asta ne-a mărturisit celebra nutriţionistă la întâlnirea organizată de „Clubul Nostru”. Peste 100 de femei au venit s-o asculte şi să fure secrete direct de la Mihaela, care timp de 3 ore a împărtăşit publicului din propria experienţă, dar şi trucuri publicate în cărţile „Silueta dincolo de mituri” şi bestsellerul „Trăiesc, deci mă abţin”.

Doamna doctor ne-a vorbit nu doar despre ce şi cum trebuie să mănînci, dar a abordat acest subiect şi din punct de vedere psihologic. Nu trebuie să mîncăm şi după asta să apară acel sentiment de vinovăţie şi neîmplinire. „Cu cât vă interziceţi mai mult, cu atât veţi dori să mîncaţi mai mult”. Şi constant doamna Bilic  repeta: „Kilogramele în minus nu ne vor rezolva toate probleme vieţii. Trebuie să fim împăcaţi cu noi înşine, apoi să vrem să schimbăm ceva”.

Pentru evenimentul organizat în 19 iulie, „Clubul Nostru” mulţumeşte partenerilor: Complexul de Cultură şi Artă „Sala de Aur”, hotelul „Codru”, agenţia de turism „Atlantic Travel Club”, Centrul sportiv şi de frumuseţe „Wellness Land”, Art Salon „MolDeco”, vinăria „Gitana Winery”, librăria „Diverta” şi fotografului Vadim Calinici.

Iar cei care nu au reuşit să ajungă la eveniment, „Health and Beauty” vă anunţă că nutriţionista Mihaela Bilic revine la Chişinău în toamna acestui an pentru o nouă întîlnire cu publicul, dar şi pentru a lansa cea de-a treia carte a sa, „Sănătatea are gust”.

10 Sfaturi direct de la întâlnirea cu Mihaela Bilic:
1.    Nu combinaţi sportul şi dieta chiar de la începutul unei cure. Dieta funcţionează foarte bine la început, iar sportul vine ca un ajutor mai târziu.
2.    Supele! Ciorba, zeama, supa de legume sunt cele mai bune alimente în dietă.
3.    Excludeţi totalmente zahărul. Şi pe cât posibil, consumaţi cât mai puţină miere, pentru că este mult mai calorică decât zahărul.
4.    Consumaţi peştele gras (ton, somon, sardină, macrou), pentru că peştele este un adevărat miracol şi un generator de sănătate. Se permite peştele din conservă, atenţie – dor peştele în suc propriu sau în sos de tomate. Evitaţi conservele din peşte în ulei.
5.    Niciodată să nu înlocuiţi pofta de “ceva dulce” cu fructe. În primul rând, fructele conţin foarte mult zahăr – deci, îngraşă rău. Se mănâncă fructe în prima jumătate a zilei, şi în cantitate foarte mică – un măr este mai mult decât suficient.
6.    Carnea de porc este la fel de sănătoasă ca cea de vită sau pui  – Mihaela Bilic recomandă carnea de porc, spre surprinderea tuturor, şi mai susţine că vegetarienii slăbesc mult mai greu decât carnivorii.
7.    Pentru micul dejun ideal este laptele.
8.    Cât mai mult iaurt natural! Iaurtul cu fructe e o adevărată capcană. Amestecul fructelor cu lapte şi în general cu lactatele, este nociv si nerecomandat, pentru că îngreunează procesul digestiv şi permite depunerea grăsimilor în organism.
9.    Nicotina este “un rău necesar” susţine nutriţionista Mihaela Bilic, în timp ce medicul Mihaela Bilic nu încurajează fumatul: adevărul e că nicotina arde calorii, dar efectele asupra sănătăţii sunt dezastruoase.
10.  „Cea mai bună cură este cea pe care organismul nu o simte”, spunea Mihaela Bilic. De aceea este important ca numarul de calorii să scadă progresiv atunci când începem o cură de slăbire. Deci spunem NU dietelor disociate.

 

Sursa: Health&Beauty

Postări recomandate

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *